12.7.2008

13.07.2008 09:01

Vybehol som len tak ľahko navečer s deproňákom Foam IIx na moje "domácke" letisko na kopci menom Sarvaška na Podborovej vo Zvolene. Skúsil som vrtule 10x4.7 a 9x6 s trojčlánkom 1500 mAh. S väčšou vrtuľou sa motor zahrieval, ale nebolo to "kritické", ruka sa na ňom dala v pohode udržať.

Počas série piatich premetov za sebou zrazu model začal točiť do pravej strany. Hneď som s ním išiel dole a obajvil som "konštrukčnú" chybu. Servo smerovky osadené do výrezu v trupe som zalepil len na jednej pätke a to sa mierne vysunulo, čo spôsobilo vychýlenie smerovky. Dočasne som to chytil lepiacou páskou. Takisto sa mi začal odlepovať suchý zips, čo drží baterky. Zaujímavé bolo, že na druhej strane trupu je obdobným spôsobom chytený regulátor a ten drží jak "turecká viera". Preskúmal som teda trup a zistil som že Extrupor je na jednej strane veľmi hladký, a teda lepidlo z taviacej pištole na ňom nedrží. Zase pomohla lepiaca páska. Nechcel som však riskovať rozklad modelu za letu, tak som ešte urobil jeden krátky asi 5-minútový let a šiel domov.

Doma som miesta, kde majú byť spoje prebrúsil šmirgľom 150 a všetky odpadnuté diely znova prilepil taviacou pištoľou. No uvidím....

Späť

Vyhľadávanie

(c) 2008,2009 Všetky práva vyhradené.