Zimné polietanie

11.01.2009 23:17

Minulý týždeň v utorok (6.1.2008) som využil pekné počasie a vytiahol som brata Štefana na vzduch. Rozhodli sme sa vyskúšať lokalitu za benzínkou Slovnaft, hore na Furči, kúsok za odbočkou na Sady nad Torysou. Pofukoval severný vietor, čo vyhovovalo, pretože nafukovalo na svah pred nami. Teplota bola okolo mínus 6-8 stupňov. Zobral som červeného elektráča , doobeda som ešte opravoval odlomený koncový oblúk (následok sťahovania) a zamontoval som to neho Turnigy Sk 28-26, 750 kV s vrtuľou 10/8. Brašulle si zobral svoju nebeskú dámu (SkyLady), má do nej zamontovaný FC-28-22, a urobil na ňu krídelká. S takýmito úpravami ten model už lieta celkom normálne :-).

No kosa bola poriadna a k tomu ešte aj ten vietor. Za 45 minút (viac sme nevydržali) som 3x nastúpal hore nad svah, kde svahové prúdenie celkom skušne nosilo model. Po pristátí som mal problém podržať šrubovák, aby som odšruboval krídlo....

Skonštatovali sme, že nič sa nevyrovná krásnemu slnečnému počasiu, keď je viac ako 25 stupňov nad nulov. A v zime treba lietať v hale !!!

A tu je guugle mapa miesta, kde sme boli lietať.

 


Zväčšiť mapu
Späť

Vyhľadávanie

(c) 2008,2009 Všetky práva vyhradené.