AD4N Skyraider

30.07.2009 09:27

Po tomto modeli pre kategóriu ŠUM som túžil zhruba od mojich 17 rokoch, kedy som postavil poslednú SUMku Z526-AFS. Aj keď vidieť lietať účko je dnes úplná náhoda ako pravidlo, tak som sa rozhodol postaviť tento model kvôli súťaži, ktorú usporiadava LMK Stropkov koncom augusta.

Model má rozpätie 1000 mm, celobalzová konštrukcia a bude poháňaný motorom MVVS 2,5 žhavík bez RC karburátora. Špeciálne kvôli tomuto modelu som si kúpil aj mini airbrush kompresor a airbrush striekaciu pištoľ.

Kamufláž bude amerikánska, môžete si ju kuknúť tuto:  AD4N Skyraider

27.8.2009

Tak po mesiaci driny som model dokončil. Hmotnosť modelu vyšla na 860 gramov, čo je pomerne dosť, ale emvévéeska s vrtuľou Turnigy 9x4 si s tým poradila. Zálet som urobil v Košiciach na parkovisku pri Všešportovom areáli.  Čo je podstatné - model lieta celkom slušne, takže sa už teším na MSR 2009 v Stropkove v sobotu, 29.8.2009

Späť

Vyhľadávanie

(c) 2008,2009 Všetky práva vyhradené.