Červený elektrovetroň

12.07.2008 08:56

Toto je môj prvý elektovetroň, ktorý som postavil podľa plánu od Maja Májika. Nosníkom v krídle je uhlíková trubka 8/7, inak je celý model postavený z balzy a potiahnutý červeným transparentným Oracoverom. Ovládané sú krídelká, výškovka a motor. Krídelká mám súčasne namixované ako vztlakové klapky a brzdy.

Model pôvodne bol osadený jednosmerným MIGom 400 s regulátorom Jeti JES011, teraz mám v ňom strieďák Turnigy s 25A regulátorom, servá v krídlach mam čínske HXT900 a na výškovku mám servo GWS. Používam baterky LiPol trojčlánok, s kapacitou 1500 mAh a prúdom 30C. Na jedno nabitie sa  mi zvyčajne podarí urobiť 8-10 štartov po 20-30 sekúnd motorového letu, čo stačí na 8-10 minút klzu. Najdlhší let som mal 36 minút na 20 sekúnd motorového letu.

Tu na obázkoch je vetroň tesne pred prestavbou z jednosmerného motora na strieďak.

Späť

Diskusná téma: Červený elektrovetroň

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

(c) 2008,2009 Všetky práva vyhradené.