Cutlass Depron

14.12.2008 15:23

Na stavbu tohoto modelu ma inšpiroval kolega, ktorý ma požiadal aby som na firemnú párty doniesol "niečo na lietanie". Trochu som pokukoval po nete a z výberu vypadol Cutlass. www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=675318

Kedže EPPčko som nemal v zálohe, zvolil som Depron. Kedže som potreboval aby to bolo dosť odolné, zlepil som dva bloky depronu 4 a 6 mm. Ako lepidlo som použil Ponal na parkety...poriadne som ho rozotrel a po spojeni blokov (rozmer cca 600x800) som ich na noc zaťažil literatúrou (dva diely Švejka sa celkom hodili...)

Planik som prekreslil na par zlepených A4 viac odhadom ako meraním... snažil som sa dodržať aspoň pomery rozmerov, pretože na originálnu veľkosť modelu (30") mi materiál nevyšiel. Nakoniec som skončil na rozpätí okolo 610 mm.

Diely som vyrezal a nahrubo zostavil asi za hodinu s pol. Potom som ich "musel" nejaký čas nechal dozrieť (čakali ma rôzne domáce upratovacie a pomocné práce). "Kritické" časti modelu som vystužil lepiacou páskou z laminátovými vláknami, taktiež pánty sú z takejto lepiacej pásky. Model je zlepený Ponalom a taviacou pištoľou. Na upevnenie bateriek, regulátora a prijímača som použil samolepiaci suchýz zips.

Model som osadil servami Hitec HS55 (našiel som v pivnici), žltým regulátorom TowerPro 25A a motorom TowerPro 2408-21T s vrtuľou 9x6SF. Prijímač REX 5MPD. Ako baterky použijem dvojčlánok 1600mAh/15 a 20C a mám v zálohe aj trojčlánok 1500mAh/25 C a 800mAh/20C...pred týždňom som si objednal konečne wattmeter, takže ešte to budem môcť doma vyladiť nasucho...

Tu je par fotiek zo stavby aj z hotového modelu.

 

Zlepený Depron s rozložením dielov

Hrubá stavba

Výstužná lišta - smrek 2x10

Hotový a osadený model

Motor a regulátor

Uchytenie serva

Prijímač REX

...bruško...

motor

Dnes počasie neprialo záletu, dúfam že do stredy ho aspon zaletím, kým mi ho rozmlátia kolegovia :-))))

 

Späť

Diskusná téma: Cutlass Depron

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

(c) 2008,2009 Všetky práva vyhradené.