Hádzadlo Mág

22.03.2009 11:21

28.3.2009

Stavba pokračovala tak rýchlo, že som nestíhal fotiť. Ale oplatilo sa, pretože toto hádzadlo mi dopomohlo k víťazstvu v piatom kole Prešovskej zimnej ligy hádzadiel 2009. Model vo štvrtom kole po nie veľmi vydarenom hode chytil komín a za dve minúty z neho bola bodka nad Kapušianskym hradom. Jediné fotky nájdete dole vo fotogalérii.

Stavbou tohoto modelu som si ale potvrdil:

  1. tento model vyhovuje mojemu štýlu lietania - na súťaž treba mať pripravené aspoň 3-4 kusy
  2. kužeľová uhlíková trubka z udice na trup sa osvedčila
  3. trup je potrebné urobiť z "betónovej" balzy, prípadne vystužiť uhlíkovým rowingom (alebo predtým ho 4x zlomiť a polepiť sekunďákom)
  4. je nevyhnutnosťou použiť determalizátor

 

22.3.2009

Včera večer som začal stavať hádzalo Mág (plánik je tuto). Za 4 hodiny som urobil krídlo, dnes chcem urobiť ešte trup a chvostové plochy.

 

Späť

Fotogaléria: Hádzadlo Mág

/album/fotogaleria-hadzadlo-mag/mag1-large-jpg/
/album/fotogaleria-hadzadlo-mag/mag2-large-jpg/
/album/fotogaleria-hadzadlo-mag/imgp0055-medium-jpg/
/album/fotogaleria-hadzadlo-mag/imgp0057-medium-jpg/
/album/fotogaleria-hadzadlo-mag/imgp0059-medium-jpg/

Diskusná téma: Hádzadlo Mág

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

(c) 2008,2009 Všetky práva vyhradené.