Košická jarná 2009 RC V2

08.05.2009 08:44

Za krásneho letového počasia sa uskutočnila v Košiciach pri kláštore na KVP súťaž termických vetroňov kategórie RC V2. Zo 7 zúčastnených jeden modelár nemohol lietať pre technickú poruchu a z ostatných 6 súťažiacich jeden reprezentoval Košice a piati Humenné. Zdá sa, že humenčania si túto kategóriu držia.

Lietalo sa na dvoch štartoviskách, na gumicuk aj na klasický silon. Ja som v prvom kole štartoval na gumicuk, vetroň však zjavne nebol stavaný na preťaženie 5G. Povolil centroplán v krídle a pomohla len rýchla oprava sekunďákom a striebornou lepiacou páskou. Pristátie som mal na 0, viac ako 50 metrov, od kolíka.

V druhom štarte som poprosil Miša Hricindu aby ma vytiahol, ...no to som si dal...Mišo nasadil tempo behu alá Ben Johnson. A krídlo ruplo...nosníky, odtokovka, nábežka rupli, že som to počul až na zem... model letel v konfigurácii ako Jofrey de Peyrac. Celé krídlo držala pokope len fólia. Napriek handicapu však chytil termiku a krúžil a krúžil...žial len do pravej strany...práve kvoli tomu, som pristál vo vzdialenosti väčšej ako 100 metrov, čim sa celý let anuloval.

Rýchla oprava pomocou smrekových líšt, sekunďáku a striebornej pásky mi umožnila štartovať v treťom a štvrtom kole, kde za obidva pristátia som získal 100 bodov.

Súťaž vyhral Peter Szabó, druhý skončil Jaro Čabák a tretí Rasťo Kičura.

Späť

Diskusná téma: Košická jarná 2009 RC V2

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

(c) 2008,2009 Všetky práva vyhradené.