Memoriál Milana Minárika

16.05.2009 07:45

Každoročne konaná súťaž "Memoriál Milana Minárika" v Prešove začala takmer tragicky. Pri predbiehaní Octávie na rovinky sa malá srnka rozhodla skomplikovať si aj mne život a vyskočila na cestu práve vtedy, keď som bol na úrovni druhého auta. Našťastie som dobrzdil a srnka minula chladič o menej ako pol metra.

Počasie ráno bolo nič moc, cestou aj zamrholilo. Postupne sa však vyčasilo a dokonca som aj nachytal nejaký bronz na nos.

Konečne som sa dostal k tomu aby som poriadne zasúťažil z Mágom III. Ešte som doladil kĺzavý let, takže v pohode z ruky letel 20 sekúnd. Párkrát som ho aj riadne šmaril, model je dosť citlivý na správne vyhodenie. Toto sa mi vypomstilo počas súťaže, kedy som Mága dvakrát "zahodil" (5 a 6 sekúnd...fuj !). Pri druhom zahodení (7. kolo) som dokonca trafil voľne postávajúci biely Favorit do nárazníka (dodatočne sa Favoritu a jeho majiteľovi ospravedlňujem). Model skončil rozlomený na dva kusy, trup neopraviteľný - kolmý zlom rovno pred krídlom.
Tak som vytiahol osvedčeného Kreysona a súťaž dolietal s ním...v poslednom kole aj maxo (60 sekúnd). Okolo pol 11 som už mal odlietané, čo my celkom vyšlo, pretože od jedenástej sa dvihol vietor a niektorí sa dobre prebehli...a ani nedobehli (že Janko ? ;-) )

Výsledky v hádzadlách boli skutočne tesné - prvý - 321 s. druhý 302 s.,tretí 299 a štrvtý 298.

A1 som len sledoval, kedže táto kategória ma nejako "neberie", a porobil som pár fotiek, ktoré si môžete kuknúť v galérii dole.

Výsledkovú listinu si môžete pozrieť TU.

Čo na záver ? Teším sa na ďalší ročník MMM.

 

Späť

Diskusná téma: Memoriál Milana Minárika

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

(c) 2008,2009 Všetky práva vyhradené.