Piper Cub J-3

06.07.2008 22:41

Tento model som začal robiť niekedy v zime 2007-2008 z nudy. Nemal som do čoho pichnúť a toto lietadlo sa mi vždy páčilo. Na nete som zohnal plán v mierke asi 1:12 a v PDF-ku som ho zmenšil na rozpätie cca 900 mm. Klasická bazlová konštrukcia je doplnená lištami zo smreku a meranti.

Balzové oblúkové diely som ohýbal vo vode a nechal vyschnúť v šablóne.

Trup je klasickej "špajdlovej" konštrukcie, časť trupu je potiahnutá balzou.

Plánujem do neho "mikro výbavu", poťah z nažehľovacej fólie Solartex (imitácia plátna).

Model teraz odpočíva na poličke, pretože som sa pustil do stavby iných lietajúcich strojov.

 

Späť

Diskusná téma: Piper Cub J-3

Dátum
Vložil
Titulok

prosim

mohli by ste mi dat link na plan modelu piper prosim

Dátum
Vložil
Titulok

Prosba

Mohli by ste mi dat link na plan modelu Piper? bol by som velmi vdacny

Dátum
Vložil
Titulok

Re:Prosba

mate ten link

Vyhľadávanie

(c) 2008,2009 Všetky práva vyhradené.