Pulsar08

22.02.2009 09:22

25.5.2009

Tak...dokonané...stavba modelu dokončená a model som zalietal v deň súťaže v Kamenici nad Cirochou. Letové vlastnosti sú veľmi príjemné, budem musieť ešte doladiť nejaké detailíky, ale inak je to super....

Máj 2008

Plánik (alebo skôr náčrt) tohoto modelu som našiel na stránke www.f5models.com . "Mierne" som si ho prispôsobil a prekreslil do DrafixCADu. Vynechal som brzdiacu klapku, servá výškovky a smerovky som presunul pod krídlo. Plánoval som do neho motor Turnigy SK 28-26 a model používať ako súťažný model kategórie F5J.

Ale keďže Humenčania na tento rok naplánovali 3 súťaže RC V2, tak som sa rozhodol použiť krídlo, chvostové plochy ako základ vé-dvojky a dorobil som len nový trup.

Model som začal stavať ešte v máji 2008, ale tak striedavo som to kombinoval so stavbou iných modelov. Teraz som sa však do stavby pustil naplno a dúfam, že za mesiac (keď sa už konečne poriadne oteplí) budem ho môcť zalietať.

Späť

Diskusná téma: Pulsar08

Dátum
Vložil
Titulok

Dotazy ke křídlu

Dobrý den,
hezký model, přeju dlouhé a krásné polétání.

Mám dotazy ke křídlu:
1. Můžete prosím napsat, jaké jsou průměry nosných trubek v křídle a případně i tloušťku stěny?
2. Jak máte řešené uložení spojovacího drátu v křídle?

Děkuju
Mirek

Vyhľadávanie

(c) 2008,2009 Všetky práva vyhradené.